mandag 16. februar 2009

En historie om et særemne..

Når sant skal sies, så har det blitt lite blogging på meg i det siste. Dette skyldes mange ting, men bedre sent enn aldri..? Men det er iallefall endelig vinterferie. Hvor mye ferie det egentlig blir er vel ganske så relativ med tanke på at særemnet skal leveres om bare en uke, og russebussen skal være ferdig om 8-9 uker.... Tiden går så alt for fort!! Jeg mener å huske at vi nettopp var i begynnelsen av januar og tenkte at; ''vi har god tid og lenge igjen''.. men neida! Takk og lov for ferie, den gir iallefall oss litt ekstra tid til å få unnå de viktige tingene som ofte faller bort når hverdagen blir fylt med jobb, skole og russebuss..

Så her sitter jeg og prøver å få til dette særemnet, mens jeg blogger.. Og lett skal det ikke være! Så med dette må jeg nesten si takk for meg idag, og bruke resten av tiden min på å gjøre noe fornuftig ut av særemnet mitt..

Ingen kommentarer: